REGULAMIN UCZESTNICTWA W SZKOLENIU
REGULAMIN UCZESTNICTWA W SZKOLENIU
01 luty 2020 r.
Rozdział I
Postanowienia ogólne
- Regulamin uczestnictwa w szkoleniach i kursach organizowanych przez Akademia WSE Beata Magiera-Cieplak określa warunki i zasady korzystania z oferowanych usług szkoleniowych. Szczegóły oferty dostępne są na stronie internetowej www.beatamagiera.pl
- Zgłoszenie uczestnictwa w szkoleniu / kursie jest równoznaczne z akceptacją postanowień niniejszego Regulaminu.
Rozdział II
Realizacja Usług Szkoleniowych
§1
Przyjęcie zgłoszenia
- Zgłoszenie uczestnictwa w szkoleniu może mieć dwie formy: tj. wypełniony formularz kontaktowy należy przesłać do Organizatora za pośrednictwem strony internetowej beatamagiera.pl/kontakt lub poczty elektronicznej na adres: bm.wizaz@gmail.com lub wypełnić druk zgłoszenia bezpośrednio w Akademii.
- Zgłoszenie powinno zawierać dane kontaktowe, nazwę szkolenia / kursu / warsztatu i datę na którą jest wysłane/
- Nadesłanie zgłoszenia jest jednocześnie zobowiązaniem do zapłaty ceny za szkolenie.
- Na 7 dni przed planowanym terminem szkolenia, Organizator potwierdza jego rozpoczęcie i drogą e-mailową przekazuje Uczestnikom szczegółowe informacje organizacyjne.
- Klient ma prawo dokonać zmian personalnych na liście Uczestników szkolenia do chwili jego rozpoczęcia, nie zmniejszając jednak liczby Uczestników podanej Organizatorowi w formularzu.
- Najpóźniej w dniu szkolenia strony zawrą umowę na przeprowadzenie szkolenia.
§2
Cena i warunki płatności
- Ceny szkoleń podane są w złotych polskich.
- Szkolenie musi być opłacone jednorazowo.
- Wpłaty należy dokonać po potwierdzeniu rozpoczęcia szkolenia przez Organizatora jednak nie później niż na 5 dni przed rozpoczęciem. Nie uiszczenie opłaty w wymaganym terminie jest równoznaczne z rezygnacją ze szkolenia i upoważnia Organizatora do nieświadczenia usług dla Klienta.
- Wpłaty należy dokonać na konto podane przez organizatora, podając w tytule płatności nazwę szkolenia, termin rozpoczęcia, imię nazwisko.
- Klient upoważnia Organizatora do wystawienia faktury VAT bez swojego podpisu.
§3
Materiały szkoleniowe
Materiały szkoleniowe przekazywane Uczestnikowi w ramach szkolenia, stanowią treści chronione prawem własności intelektualnej. Kopiowanie na użytek inny niż ten związany z realizacją szkolenia lub publiczne odtwarzanie udostępnionych treści bez zgody Organizatora jest zabronione, chyba że wynika to z odrębnych umów czy przepisów prawa.
§4
Certyfikat i Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia
Kursantom, którzy ukończyli szkolenie wystawiane jest stosowne Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia oraz Certyfikat. Warunkiem uzyskania Zaświadczenia są:
- udział w szkoleniu / kursie – frekwencja na poziomie co najmniej 80%
- pozytywna ocena przez trenera rozwoju kompetencji uczestnika na poziomie wiedzy (poprawne odpowiedzi na pytania trenera) oraz umiejętności (poprawne wykonanie prac warsztatowych).
Rozdział III
Zmiany terminu szkolenia
§5
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania lub przesunięcia terminu rozpoczęcia szkolenia w sytuacji, gdy nie zostanie osiągnięta minimalna liczba uczestników danego szkolenia lub z innych ważnych powodów.
- Informacje o zmianach przekazywane są w formie telefonicznej lub elektronicznej najpóźniej na 5 dni przed planowanym rozpoczęciem szkolenia.
Rozdział IV
Rezygnacja z uczestnictwa – odstąpienie od umowy przez klienta
§6
- Rezygnację z uczestnictwa w szkoleniu należy zgłosić Organizatorowi w formie elektronicznej na adres: bm.wizaz@gmail.com
- W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w terminie do 5 dni roboczych przed datą rozpoczęcia szkolenia Klientowi przysługuje zwrot wpłaty w całości.
- W przypadku otrzymania przez Organizatora oświadczenia o rezygnacji ze szkolenia na mniej niż 5 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia, Klientowi nie przysługuje prawo otrzymania zwrotu uiszczonej wpłaty. W porozumieniu z Organizatorem Klient może dokonać zmiany terminu uczestnictwa w szkoleniu.
- W przypadku odwołania szkolenia z przyczyn leżących po stronie Organizatora, wpłata zostaje zwrócona w całości.
§7
Zgłaszanie i rozpatrywanie reklamacji
- Każdy z uczestników szkolenia ma prawo do zgłoszenia reklamacji związanej z realizacją usługi szkoleniowej.
- Zgłoszenie reklamacji jest przyjmowane wyłącznie w formie pisemnej, przesłane na adres e-mail bm.wizaz@gmail.com, lub adres stacjonarny 43-190 Mikołów, ulica Bandurskiego 5 w terminie do 14 dni od dnia zakończenia szkolenia.
- Reklamacja jest rozpatrywana indywidualnie w czasie do 30 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego. Zgłaszający otrzyma w tym terminie informację zwrotną o decyzji, uzasadnieniu oraz proponowanym dalszym postępowaniu.
- Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać dane kontaktowe osoby zgłaszającej reklamację (nazwa Firmy, imię i nazwisko, nr telefonu do kontaktu, adres e-mail), tytuł i datę szkolenia, szczegółowy opis reklamacji, powód reklamacji, uzasadnienie. Uczestnik może wskazać również oczekiwany sposób rozpatrzenia reklamacji.
- Za powód reklamacji nie są uznawane sytuacje, zdarzenia oraz ich następstwa niezależne od Akademia WSE Beata Magiera-Cieplak.
Rozdział V
Przetwarzanie i ochrona danych osobowych
§8
- Uzyskane dane nie będą ujawniane i przekazywane osobom trzecim za wyjątkiem sytuacji, gdy przekazanie danych jest wymagane przepisami prawa.
- Administratorem danych osobowych, w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej „RODO”), przetwarzanych w związku z realizacją usług szkoleniowo-rozwojowych oraz postanowień niniejszego Regulaminu jest Akademia WSE Beata Magiera-Cieplak z siedzibą przy ul. Bandurskiego, nr 5, 43-190 Mikołów. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o zasady wskazane w „Polityce Prywatności”, która opublikowana jest na stronie internetowej https://beatamagiera.pl. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji usługi szkoleniowo-rozwojowej.
Rozdział VI
Postanowienia końcowe
§9
- W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie znajdą przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu Cywilnego.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany wykładowców z przyczyn od niego nie zależnych. Klientowi nie przysługuje w takim przypadku prawo do odszkodowań ze strony Organizatora.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy Uczestników, które mogą zostać zgubione, zniszczone lub skradzione podczas szkolenia.
- Zmiana Regulaminu dokonywana jest poprzez umieszczenie nowej treści Regulaminu na stronie internetowej 27 kwietnia 2016 roku (Dz. Urz. UE L 119 z 2016-05-04) – RODO https://beatamagiera.pl/edukacja/. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie w chwili udostępnienia zmienionego Regulaminu na stronie internetowej. Usługi szkoleniowo-rozwojowe, których realizacja rozpoczęła się przed wejściem w życie zmian, podlegają realizacji na zasadach dotychczasowych.
